احتمال استفاده از کارگزار برای جذب اسپانسر در المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک در نظر دارد برای بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو اسپانسر جذب کند به همین دلیل بهروز منتقمی رئیس کمیسیون بازاریابی مکاتباتی را برای جذب اسپانسر داشته است.

روز چهارشنبه جلسه‌ای با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، بهروز منتقمی رئیس کمیسیون بازاریابی و کیکاووس سعیدی خزانه‌دار کمیته ملی المپیک برگزار و صحبت‌هایی در خصوص جذب اسپانسر انجام شد.

کمیته ملی المپیک برای جذب اسپانسر از ۲ طریق می‌تواند اقدام کند؛ ۱٫ مذاکره با اسپانسر به صورت مستقیم – ۲٫ استفاده از کارگزار برای جذب اسپانسر

اگر کمیته ملی المپیک بخواهد از کارگزار برای جذب اسپانسر استفاده کند در این صورت باید برای جلوگیری از هر گونه حاشیه و شائبه‌ای، این موضوع به فراخوان گذاشته شود.

در خصوص لباس‌های کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز فراخوان اعلام شد که مهلت آن به پایان رسیده است. قرار است بررسی بیشتر در هیات اجرایی صورت بگیرد. برخی از طراحان لباس پیشنهاد داده‌اند لباس‌ها با هزینه کمتر دوخته خواهد شد برخی نیز پیشنهاد داده‌اند لباس‌ها را به صورت رایگان به کاروان ایران تحویل خواهند داد.

در خصوص اعزام کاروان نیز چند شرکت هواپیمایی مورد نظر کمیته ملی المپیک بوده که هنوز با توجه به فرصت باقی‌مانده، تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/س

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *